Tuesday, 25 January 2011

Lepak



Alright , yesterday im so happy :) dapat lepak sama sharina , shalena , alif , syara and aku . lama sangat tak lepak kan ? nak jugak lepak sama sama . hehe . semalam sharina call ajak pegi mcd . si shalen dgn alif nak pegi lepas balik skola terus gerak . aku dengan sharina pun tak mandi lg doe . haha . ape lagi , lepas sharina call je terus aku mandi . gelabah ah jap kan . mne tak nya . dye call pun da pukul 1.20 , dorang balik skola pukul 1.50 . da siap siap aku terus la kuar pegi depan skola . malu ah gak nak pegi sana . da lama tak jejak kan . hee . time nak pegi sana terserempak dgn adk kesayangan aku syara . alang alang da kan , aku ajak la skali . omg! gila rindu dekat you la sharina :) depan skola pun boleh kan . haha . shalen da gelak2 dgn syara . tak biase jumpe macam tu la jadi nya , hehe . ramai jugak budak junior pandang2 kan . cehh , poyo nya. dorang senyum aku balas dgn senyuman jugak . sampai je mcd cari tempat then beli makanan . masing2 kelaparan . haha . lama jugak lepak kat sana . lepas da habis makan . lepak dekat melati utama . hoho , lepak plus online yeahh . haha . kejap je online , tak lama pun . then pegi carefour , beli aiskrim . sharina nak sgt makan so pegi la . tak pegi kesian plak nanti kebuluran kang . haha . dalam pukul 5 lebih jugak aku balik . penat tp happy . love you guys :) btw , pic atas tu takde kena mengena pun ;p cuma menunjukkan kegembiraan :D

0 sembang: