Thursday, 17 February 2011

Senja Manja

Salam kepada pembaca blogger :) harap korang semua sihat2. okay, petang semalam aku lepak dgn arra and syara. lepak 3 orang je dekat kedai depan skola. minum then borak2. lepas balik rumah aku dgn syara terlebih rajin plak. si syara nie ajak lepak dekat padang. aku bawak zahra skali. saje nak jalan2 kat padang tu. then si syara nie suruh amik kamera nak snap pic. huh, aku pegi la amik tuk adk aku yg sorang nie. byk la pic yang disnap tu. biase la aku dgn syara nie tak boleh kalau ade kamera. haih. macam2 nak disnap nanti. hee ;p 

nahh, nie pic yang aku dgn syara snap
korang tgok la betapa bengong nya aku dgn syara nie
hahah :D







okay baby, that all.
nice kan dekat padang nie ;)
lawa semua pic kat atas tu
hehe ;p

0 sembang: