Saturday, 9 April 2011

April 8, 2011

Heloo ! okay , da 2 hari berturut turut aku keluar . buat ape ? menghabiskan duit la . haha . macam biase la , keluar bersama sayang saya ARRA MADU :) thanks melayan plus mereng dengan aku sekali . semalam keluar pegi hantar surat berhenti aku , then baru tengok wayang . tak tahu nak tengok cite ape ? pegi dekat depan beli tiket DILARANG MASUK . si arra nie cakap best la jugak , so tengok je . first masuk da gelak . arra ni keluar masuk wayang je . mane tak klakar kan . kau nie arra betul jugak kadang2 . hahaha . tengok cite tu aku menghayati gila la wehh . ntah part mane aku boleh bantai menangis doe . haih, kau da kenapa ptri ? terajang nak ? hahahah . 


nahh , handsome kan aku dgn dye ? haha ;p


eh , baru aku perasan kita dua buat muka sama la sayang :) 
kalau korang semua perasan kan , rantai aku dgn dye sama . 
lawa kan ? mahal beli tu . haha . jangan nak poyo sgt ptri wehh .
okay , that all . malas nak tulis panjang2 . 
i love you bobs ;p

0 sembang: