Monday, 25 July 2011

24/07/2011 - Cheer comp

Penat sangat pergi bukit jalil. ntah ape yang penat pun aku tak tahu. maybe salah tren kot. haha. aku pegi sana dengan syara, fyka, sarah dan termasuk aku. nak sampai bukit jalil aku mengambil masa yang sangat lamaaaaaaaa! haih, ape tak boleh. nasib la sarah tak balik dengan aku, syara dan fyka. kalau tak lg sekali kena. haha. adoi, jem gila kepla otak asyik salah je. yang tak tahan bila stop dekat maharja! fuck you maharja. haha. kenapa la tren suka stop kitaorg dekat situ. maluuuuuuuuuuuuuuuuu je bila dekat situ. nasib abg hansem :) gatai naa! haha. sampai sana aku jumpa kawan. aku baru kenal dengan dye. aku dengan dye macam da lama kenal. dye baik sangat. dye comel, cute, plus tinggi sama aku. haha. tu yang tak tahan. umur dye bawah aku, from3. jauh jarak umur aku dengan dye. best sgt dapat jumpa you syira. syara, fyka, sarah best dapat keluar bersama ;)







<3 you all
thanks make me happy ;)

0 sembang: